Intalnirea

Am avut un vis sau o revelatie. Si se rezuma la urmatorul lucru:nu poti sa ai o viata implinita pana cand nu iti asumi moartea ca pe un lucru absolut natural, ca pe o trecere obligatorie. In aceasta stare de vis-revelatie , sper ca nu sunt nebun :), am inteles ca se inalta sufeletele cu vibratie inalta, sufletele fericite. Am vazut sufletul ca pe o sfera de sticla, sau mai bine zis ca pe o sfera dintr-un material sau imaterial foarte usor casabil. O sfera care se roteste. Cu cat rotatia este mai mare , de mai mare viteza cu atat vibratia produsa este mai inalta, de o frecventa superioara. Cu cat sfera se roteste mai incet cu atat vibratia este mai joasa si posibilitatea inaltarii se minimizeaza fiind necesare noi EXPERIENTE care sa ne aduca la trairea VIBRATIEI INALTE. Bucuria, Dragostea,  Pacea , Iubirea daruita si primita mi s-au parut a fi fortele motrice ale acestei sfere, cele care ii creeaza rotirea. Cu cat mai trainic ne pregatim Calea in sensul daruirii si al receptarii acestori sentimente pe care eu le numesc STARI cu atat avem sansa ca momentul TRECERII sa ne prinda cu o rotire puternica, cu un zambet senin si o privire luminoasa. In acel moment e important sa nu fim decat IUBIRE, PACE si COMPASIUNE. Aceasta este in fapt LEGEA pe care ne-au transmis-o si ne-o transmit in continuare totii marii OAMENI. Atunci cand aceste STARI sunt cele care alcatuiesc SFERA noastra interioara , atunci cand ele devin un fel de a fi al nostru , FRICA, URA si INVIDIA dispar. Odata disparute, muzica sferelor intregii FIINTE care suntem noi toti se poate auzi in armonie cu tot ceea ce este. Si ajungand intr-o astfel de STARE la momentul TRECERII sfera noastra va avea vibratia potrivita, desi calmi in exterior SFERA va avea forta si viteza motrice si in aceasta STARE , SFERA se va ridica frumos, intr-o muzica sau intr-o liniste sublima spre ceea ce putem numi NEXT LEVEL…atunci am atins STAREA DE TINE. Aceasta stare e frumos sa fie GHIDUL nostru interior si chiar daca la SFARSIT nu va fi exact asa cum eu spun, pentru ca nu sunt nici PROOROC nici Medium nici cine stie ce alt soi de initiat, sunt sigur ca ZAMBETUL nostru final va fi ZAMBETUL VIETII. Incerc sa traiesc de astazi aceasta STARE. Am asteptat destul de mult sa inteleg ce va fi si ce este STAREA DE TINE. Mi-am creat blogul fara sa stiu ce anume voi scrie si cum anume voi defini aceasta STARE. Acum indraznesc sa o fac. Si nu o luati ca pe o definitie ci pur si simplu ca pe o EMOTIE , o STARE DE TINE. Voi incerca sa scriu despre EA si despre modul in care incerc sa o construiesc. Incerc sa va transmit si voua, PRIETENILOR MEI in STARE ceea ce simt si ceea ce de astazi incep sa cladesc. Va fi interesant ca si CALATOTIE si stiu ca si in genunchi voi fi asa cum stiu ca voi fi si in slavi. Dar in suflet doar STAREA DE TINE.

Cu drag,

EU

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Intalnirea

  1. dana zice:

    Minunat gand.Starea de tine,emotia,zimbetul vietii,acceptarea,sfera noastra interioara …Nu am putut sa ma abtin sa nu ma bucur.Eu.

  2. MarialuIon zice:

    ” Gloria nu e a celor neinvinsi ci a celor ce se ridica dupa fiecare lovitura”. Multumesc!

    Eu…:)

    • stareadetine zice:

      face parte din Starea de Tine!
      E ceva ce cred acum cand ma gandesc la ceea ce ai spu…citat…nu ai cum sa te ridici daca nu ai fost jos… a facut-o Iisus si o facem si noi cu fiecare zambet si fiecare privire spre Cer si ruga de multumire pe care o adresam … pentru bine si pentru lectie, pentru incercarile care nu au facut decat sa ne intareasca, pentru tunet, ploaie, pentru momentul in care am calcat intr-o balta … ma gandesc acum la altceva … voi radeti cand alunecati si aterizati drept in … sa scuzati … drept in fund … ?

      Eu iti multumesc !
      Sa ai o zi binecuvantata! 🙂

      • MarialuIon zice:

        :)) Da, n-as putea sa explic de ce rad atunci cand cad…nu stiu…probabil acum face parte din mine, nici macar nu stiu sa spun de cand…ci doar ca asa simt. Intalnirea cu mine s-a produs cu multi ani in urma….incet, incet am invatat sa ma ascult si ca sa ma pot asculta…am invatat intai sa tac….altminteri n-aveam cum sa ma aud…:) Chiar si acum dupa ani buni inca mai invat…si am inteles ca Dumnezeu nu ne abandoneaza niciodata…doar noi uitam si ne intoarcem fata de la El… „cere si ti se va da”..”bate si ti se va deschide”….
        „Cine nu cade, nu se poate inalta” spunea un poet…
        O zi binecuvantata tuturor!
        🙂

  3. Pingback: La inceput de An! | stareadetine

  4. Pingback: La inceput de An cu Inima Deschisa! | stareadetine

Lasă un răspuns

