Nanu

Nanu’ meu este un om linistit. Asa a fost toata viata. Un exemplu de modestie, de liniste si de seninatate. Asa l-am vazut eu pe nanu intotdeauna. Nanu meu a fost un om bogat , dar nu pentru ca avea mari averi sau multi bani ci pentru ca stia sa daruiasca. Demult, de prea mult timp nu am mai fost pe la nanu dar imi aduc aminte de momentele cu el. Avea un zambet rar, un zambet blajin pe care nu il vezi prea des la oameni. Cu buzele carnoase si nasul butucanos , cu ochii mereu zglobii si tristi parca deopotriva, cu alura lui inalta ce incerca sa se tina dreapta, cu parul frumos dat pe spate…asa era nanu…cu trasaturi clare, ferme si prietenoase in acelasi timp. Un DOMN cum imi placea mie sa-l definesc. Cand ma gandeam la Domni, Nanu era modelul. Imi aduc aminte cum in copilarie abia asteptam sa mergem la Nanu la colindat si mai ales la urat. Si ei parca abia ne asteptau. Zambetul lor dragostos, a nanilor nu cred ca o sa-l uitam. Nanu a avut o prezenta mai mult decat delicata si in acelasi timp esentiala parca in viata mea. A fost cel care m-a tinut in brate si prin care l-am cunoscut pe Dumnezeu pentru prima oara si ca o ironie a sortii, peste ani a fost cel care l-a retinut pe Preot sa plece din Biserica cand am intarziat la cununie. Au fost apoi anii copilariei cu vizitele noastre la Nanu, cu joaca mea la pianina si vizitele la catedra, in cabinet. Eu nu stiu cum a fost Nanu pentru altii dar pentru mine a fost si ramane un exemplu de stiinta a trairii, a trecerii frumoase prin viata. Am fost acum la Nanu. Era linistit , mai linistit decat de obicei. Acum Nanu a plecat sa se intalneasca cu Dumnezeul pe care l-a iubit si l-a slujit atat de mult, iubind, invatnad si dand pilda prin propria lui viata. O viata traita cu pasiune , cu desavarsita decenta si cu o eleganta pe care eu nu am mai vazut-o la prea multi dintre noi.

Sa-i fie tarana usoara si sufletul lui sa treaca fara rost de impiedicare Vamile Vazduhului!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

